Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

1 травня, середа

1. Опрацюйте відео.
2. Намалюйте малюнок .
___________________________________

30 травня, понеділок

1. Подивіться відео. Виконайте завдання, встановивши відео на паузу.

_________________________________

25 травня, середа

1. Перегляньте відео та повторіть вивчений матеріал.

2. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/5134880

3. Підготуйте відповіді на запитання (усно).

_______________________________

24 травня, вівторок

1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/21366192

2. Дайте відповіді на запитання ( усно). С. 118.


3. Опрацюйте відео.

__________________________________

23 травня, понеділок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/zoi-dsiy-mtu

_______________________________

18 травня, середа

1. Опрацюйте відео.

2. Використовуйте пам'ятку під час створення проєкту.

_________________________________

17 травня, вівторок

1. Опрацюйте відео.

2. Підготуйте відповіді на запитання.

3. Виконайте інтерактивну  вправу - https://learningapps.org/18919593

_______________________________

16 травня, понеділок

1. Опрацюйте відео.

2. Дайте відповіді на запитання.

3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/23731276

_________________________________

11 травня, середа

1. Посилання  на зустріч - https://meet.google.com/rph-pjha-mgq

2.  Діагностувальна робота.

Посилання  на тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8601247

__________________________________

10  травня, вівторок

1. Уважно перегляньте  відео.

2. Опрацюйте с. 111, 112 у підручнику.
3. Дайте відповіді на запитання (усно).

4. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/13411926
___________________________________

4 травня, середа

1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/20387551

2. Запишіть, які соціальні ролі виконує людина зображена на світлині.

3. Обміркуйте ситуації та дайте відповіді  на запитання.

___________________________________

3 травня, вівторок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ern-bmxs-hcu

2. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/13201922

3. Подивіться  відео та виконайте завдання.

4. Розгляньте  зображення. Які соціальні ролі виконуєте ви?

5. Робота в зошиті. 

Якщо  зошита немає, то дайте відповіді  на запитання (письмово).

_________________________________________

27 квітня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/zit-pfxu-yzd

2. Уважно подивіться відео. Проаналізуйте життєві ситуації. З'ясуйте, чому без дотримання законів та правил нормальне життя в суспільстві неможливе?

_________________________________

26 квітня, вівторок

1. Уважно подивіться відео та виконайте завдання.

2. Робота в зошиті.
3. Опрацюйте зображення. З'ясуйте,  які пам'ятники є у нашому місті? На честь кого вони споруджені?
_________________________________________________

20 квітня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/irx-bvga-eut

2. Подивіться відео та повторіть вивчений матеріал.

______________________________________

19 квітня, вівторок

1. Опрацюйте відео. 



2. Розгляньте та опишіть державні та народні символи  Індії, Бразилії, Єгипту.

3. Виконайте завдання, які розміщені в зошиті або

 підготуйте повідомлення про державні чи народні символи будь-якої  іноземної держави.

_________________________________

18 квітня, понеділок

1. Уважно подивіться відео.

2. Прочитайте права дітей. Якими з них ви користуєтеся?


3. Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання.

_____________________________________

13 квітня, середа

1. Подивіться відео та повторіть вивчений матеріал.



2. Виконайте тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3515381

______________________________________________

12 квітня, вівторок

1. Подивіться відео та запам'ятайте правила поведінки в природі.

2. Опрацюйте  с. 92-94 у підручнику.

3. Робота в зошиті.

Якщо зошита немає, то  на окремому листку запишіть правила поведінки на природі.

4. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/11648771

_______________________________________

11 квітня, понеділок

1. Опрацюйте відео.

2. Опрацюйте текст на  с.89-91. Дайте відповіді на запитання.

3. Робота в зошиті.

4. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/11489209

_____________________________________________

6 квітня, середа

1. Ознайомтеся з поняттями.


2. Опрацюйте відео.

3. Дайте відповіді на запитання та виконайте роботу в зошиті.

__________________________________________

5 квітня, вівторок

1. Подивіться відео.

2. Опрацюйте с. 44 45 в зошиті або підготуйте розповідь про вплив господарської діяльності людини та її наслідки.


______________________________________________

4 квітня, понеділок

1. Перегляньте відео.

2. Опрацюйте текст (с.80-82)
3. Робота в зошиті.
Підготуйте повідомлення про один їз винаходів людства.
____________________________________________________

30 березня, середа

1. Дайте відповіді на запитання.

Що таке рослинництво?

— На які галузі воно поділяється?

— Які рослини називаються зерновими?

— Які зернові рослини вирощують у вашій області?

— Що виготовляють із зернових рослин? Де їх використовують?

— Які рослини називаються технічними?

— Які технічні культури вирощують в Україні? У нашій місцевості?

— Як люди використовують технічні рослини? Що з них виготовляють?

— В яких умовах овочі дають найкращий урожай?

— Яке значення має розвиток плодівництва в Україні?

2. Опрацюйте  відео або підручник с. 78, с.79

3. Робота в зошиті. Якщо зошита не має, то підготуйте  відповіді на запитання.


____________________________________________

29 березня, вівторок

1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/7616880

2. Опрацюйте текст та виконайте завдання.

3.  Робота в зошиті.

Якщо не маєте можливості  користуватися зошитом, то складіть 6 питань за текстом..

_________________________________________

28 березня, понеділок

1. Подивіться  відео.

2. Ознайомтеся з текстом.

3. Робота в зошиті.

Якщо не маєте можливості  користуватися зошитом, то усно дайте відповіді на запитання.

_________________________________________________

23 березня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/jwu-gfhs-hyh

2. Проведіть дослідження та підготуйте  повідомлення про властивості матеріалів (на вибір:  деревина, метал, поліетилен, папір тд.)

_


_____________________________________________________

22 березня, вівторок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gah-ytod-qkm

2. Діагностувальна робота.

Виконайте тестове завдання - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7124254

_____________________________________________

21 березня, понеділок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gho-zgqp-sfk

2.  Опрацюйте текст.



3. Виконайте інтерактивну вправу - 

https://learningapps.org/3064349

4. Складіть календар весняних, літніх, осінніх чи зимових народних свят ( на вибір).

___________________________________________________


16 березня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ycd-cute-qit

2. Розгляньте малюнок. Назвіть організми-виробники, організми-споживачі, організми-перетворювачі.

3.   Складіть характеристику природного угруповання використовуючи поданий план.

'___________________________________________________

15 березня, вівторок

1. Уважно перегляньте відео.

2. Використовуючи фізичну карту, схарактеризуйте положення Кримських гір за планом.

3. Робота з зошитом.

_______________________________________________________-

14 березня, понеділок

1. Уважно перегляньте відео.

2. Робота в зошиті.

3. Виконайте інтерактивну  вправу - https://learningapps.org/11700496

(Виберіть тему "Карпатські гори")

_____________________________________________________________

09 березня, середа

1. Перегляньте відео.

2. Робота в зошиті.

_______________________________________________________________________

09лютого, середа

1. Уважно перегляньте відео та ознайомтесь з особливостями природи Азовського та Чорного морів.

2.  Робота з підручником.

С.31,32. Опрацюйте сторінки та дайте відповіді на запитання. 

Виконайте завдання в зошиті (с. 16).

3. Виконайте інтерактивну вправуhttps://learningapps.org/display?v=pw00w3xfn2

_______________________________________________________________________

 08 лютого, вівторок

1. Уважно перегляньте відео.

2. Практична робота.

С. 30. 

  • Дайте відповіді на запитання.
  • Користуючись фізичною картою України (2 форзац), нанесіть на контурну  карту України (зошит ) великі річки та озера.

3. Виконайте інтерактивну  вправу - https://learningapps.org/3162512

______________________________________________________________________

07 лютого, понеділок

1. Перегляньте відео.

2. Виконайте завдання -   https://learningapps.org/4780493

3. Робота з підручником.

Опрацюйте с. 27, 28 і дайте відповіді на запитання. 

4. Виконай завдання, які розміщені в зошиті з друкованою основою ( с. 14).


Немає коментарів:

Дописати коментар