1 травня, середа
30 травня, понеділок
1. Подивіться відео. Виконайте завдання, встановивши відео на паузу.
25 травня, середа
1. Перегляньте відео та повторіть вивчений матеріал.
3. Підготуйте відповіді на запитання (усно).
_______________________________24 травня, вівторок
1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/21366192
2. Дайте відповіді на запитання ( усно). С. 118.
3. Опрацюйте відео.
23 травня, понеділок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/zoi-dsiy-mtu
_______________________________
18 травня, середа
1. Опрацюйте відео.
2. Використовуйте пам'ятку під час створення проєкту.
_________________________________
17 травня, вівторок
1. Опрацюйте відео.
2. Підготуйте відповіді на запитання.
3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/18919593
_______________________________
16 травня, понеділок
1. Опрацюйте відео.
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/23731276
_________________________________
11 травня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/rph-pjha-mgq
2. Діагностувальна робота.
Посилання на тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8601247
__________________________________
10 травня, вівторок
1. Уважно перегляньте відео.
4 травня, середа
1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/20387551
2. Запишіть, які соціальні ролі виконує людина зображена на світлині.
3. Обміркуйте ситуації та дайте відповіді на запитання.
___________________________________3 травня, вівторок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ern-bmxs-hcu
2. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/13201922
3. Подивіться відео та виконайте завдання.
4. Розгляньте зображення. Які соціальні ролі виконуєте ви?
5. Робота в зошиті.
Якщо зошита немає, то дайте відповіді на запитання (письмово).
27 квітня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/zit-pfxu-yzd
2. Уважно подивіться відео. Проаналізуйте життєві ситуації. З'ясуйте, чому без дотримання законів та правил нормальне життя в суспільстві неможливе?
26 квітня, вівторок
1. Уважно подивіться відео та виконайте завдання.
20 квітня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/irx-bvga-eut
2. Подивіться відео та повторіть вивчений матеріал.
19 квітня, вівторок
1. Опрацюйте відео.
2. Розгляньте та опишіть державні та народні символи Індії, Бразилії, Єгипту.
3. Виконайте завдання, які розміщені в зошиті або
підготуйте повідомлення про державні чи народні символи будь-якої іноземної держави.
_________________________________
18 квітня, понеділок
1. Уважно подивіться відео.
2. Прочитайте права дітей. Якими з них ви користуєтеся?
3. Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання.
_____________________________________
13 квітня, середа
1. Подивіться відео та повторіть вивчений матеріал.
2. Виконайте тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3515381
______________________________________________
12 квітня, вівторок
1. Подивіться відео та запам'ятайте правила поведінки в природі.
3. Робота в зошиті.
Якщо зошита немає, то на окремому листку запишіть правила поведінки на природі.
4. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/11648771
_______________________________________
11 квітня, понеділок
1. Опрацюйте відео.
2. Опрацюйте текст на с.89-91. Дайте відповіді на запитання.
4. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/11489209
_____________________________________________
6 квітня, середа
1. Ознайомтеся з поняттями.
2. Опрацюйте відео.
5 квітня, вівторок
1. Подивіться відео.
2. Опрацюйте с. 44 45 в зошиті або підготуйте розповідь про вплив господарської діяльності людини та її наслідки.
4 квітня, понеділок
1. Перегляньте відео.
30 березня, середа
1. Дайте відповіді на запитання.
— Що таке рослинництво?
— На які галузі воно поділяється?
— Які рослини називаються зерновими?
— Які зернові рослини вирощують у вашій області?
— Що виготовляють із зернових рослин? Де їх використовують?
— Які рослини називаються технічними?
— Які технічні культури вирощують в Україні? У нашій місцевості?
— Як люди використовують технічні рослини? Що з них виготовляють?
— В яких умовах овочі дають найкращий урожай?
— Яке значення має розвиток плодівництва в Україні?
2. Опрацюйте відео або підручник с. 78, с.79
3. Робота в зошиті. Якщо зошита не має, то підготуйте відповіді на запитання.
____________________________________________
29 березня, вівторок
1. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/7616880
2. Опрацюйте текст та виконайте завдання.
3. Робота в зошиті.
Якщо не маєте можливості користуватися зошитом, то складіть 6 питань за текстом..
_________________________________________
28 березня, понеділок
1. Подивіться відео.
2. Ознайомтеся з текстом.
3. Робота в зошиті.
Якщо не маєте можливості користуватися зошитом, то усно дайте відповіді на запитання.
23 березня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/jwu-gfhs-hyh
2. Проведіть дослідження та підготуйте повідомлення про властивості матеріалів (на вибір: деревина, метал, поліетилен, папір тд.)
_
_____________________________________________________
22 березня, вівторок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gah-ytod-qkm
2. Діагностувальна робота.
Виконайте тестове завдання - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7124254
_____________________________________________
21 березня, понеділок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gho-zgqp-sfk
2. Опрацюйте текст.
3. Виконайте інтерактивну вправу -
https://learningapps.org/3064349
4. Складіть календар весняних, літніх, осінніх чи зимових народних свят ( на вибір).
___________________________________________________
16 березня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ycd-cute-qit
2. Розгляньте малюнок. Назвіть організми-виробники, організми-споживачі, організми-перетворювачі.
3. Складіть характеристику природного угруповання використовуючи поданий план.
15 березня, вівторок
1. Уважно перегляньте відео.
2. Використовуючи фізичну карту, схарактеризуйте положення Кримських гір за планом.
3. Робота з зошитом.
_______________________________________________________-
14 березня, понеділок
1. Уважно перегляньте відео.
2. Робота в зошиті.3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/11700496
(Виберіть тему "Карпатські гори")
_____________________________________________________________
09 березня, середа
1. Перегляньте відео.
2. Робота в зошиті.
_______________________________________________________________________
09лютого, середа
1. Уважно перегляньте відео та ознайомтесь з особливостями природи Азовського та Чорного морів.
2. Робота з підручником.
С.31,32. Опрацюйте сторінки та дайте відповіді на запитання.
Виконайте завдання в зошиті (с. 16).
3. Виконайте інтерактивну вправу- https://learningapps.org/display?v=pw00w3xfn2
_______________________________________________________________________
08 лютого, вівторок
1. Уважно перегляньте відео.
2. Практична робота.
С. 30.
- Дайте відповіді на запитання.
- Користуючись фізичною картою України (2 форзац), нанесіть на контурну карту України (зошит ) великі річки та озера.
3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/3162512
______________________________________________________________________
07 лютого, понеділок
1. Перегляньте відео.
2. Виконайте завдання - https://learningapps.org/4780493
3. Робота з підручником.
Опрацюйте с. 27, 28 і дайте відповіді на запитання.
4. Виконай завдання, які розміщені в зошиті з друкованою основою ( с. 14).
Немає коментарів:
Дописати коментар