1 червня, середа
1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Виконайте завдання.
3. Складіть сенкан до слова ЧИТАННЯ.
_________________________________
30 травня, понеділок
1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Послухайте вірш Надії Кир'ян "Жар-пташка".
26 травня, четвер
1. Виконайте тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5979410
2. Складіть і запишіть план казки Лесі Мовчун "Арфа для павучка".
_____________________________________
25 травня, середа
1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Опрацюйте відео.
Прочитайте твір Лесі Мовчун " Арфадля павучка"та виконайте завдання.
________________________________
24 травня, вівторок
1. Опрацюйте відео. Дайте письмові відповіді на запитання.
23 травня, понеділок
1. Складіть прислів'я.
2. Послухайте вірші Лесі Мовчун. Читає авторю
Леся Мовчун — поет, автор драматичних творів, казок та оповідань для дітей. Як мовознавець укладає академічні і учнівські словники, веде радіо і телепрограми про мовознавство.
3. Підготуйте повідомлення про Лесю Мовчун.
___________________________________
19 травня, четвер
1. Послухайте вірш Миколи Вінграновського " Сама собою річка ця тече.."
Складіть і запишіть 3 запитання.
2. Виконайте завдання ( с.148). Придумані назви до репродукцій картин запишіть у зошит.
3. Складіть сенкан до слова Новинкар.
_________________________________
18 травня, середа
1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.
16 травня, понеділок
1. Послухайте поетичний твір українського автора Анатолія Костецького" Мрія".
2. Опрацюйте текст ( с.145)
3. Складіть хмаринку слів до теми розділу. Запишіть у зошит.
4. Доберіть рими до слів.
___________________________________12 травня, четвер
1. Відновіть вірш вставивши потрібні слова(рими).
_____________________________________
11 травня, середа
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Послухайте народну притчу "Сила слова". Дайте відповіді на запитання (усно).
3. Опрацюйте с.144 у підручнику.
5 травня, четвер
1. Перегляньте відео та прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Опрацюйте відео.
3. Складіть хмаринку слів до теми уроку.
Наприклад:
4 травня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/dgu-fgza-qdg
2. Уважно послухайте вірш.
4. Дайте відповіді на запитання (усно).
________________________________3 травня, вівторок
1. Перегляньте відео та виконайте завдання.
___________________________________28 квітня, четвер
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Опрацюйте текст ( с.141).
3. Прочитайте вірш Дмитра Павличка " Мати" (с.141).
Складіть та запишіть 3 пари рим до виділених слів.
4. Складіть сенкан до слова мама
__________________________________
27 квітня, середа
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Уважно послухайте вірш Андрія Малишка "Дощик".
3. Повправляйтесь у виразному читанні вірша.
21 квітня, четвер
1. Прочитайте текст у якому приховано нижню частину рядка.
2. Уважно послухайте вірш Миколи Вінграновського "Грім".
3. Повправляйтесь у виразному читанні вірша.
3. Випишіть з вірша 5 пар рим.
4. Дайте відповіді на запитання. (усно)
20 квітня, середа
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Уважно послухайте лічилку.
3. Повправляйтеся у виразному читанні вірша.
Підготуйте розповідь за малюнком.
____________________________________________19 квітня, вівторок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/egp-ddhu-mid
2. Перегляньте відео та ще раз ознайомтеся з життям та творчістю української дитячої письменниці Зірки Мерзатюк.
18 квітня, понеділок
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Уважно послухайте акровірш Леоніда Глібова "Хто вона?"
3. Дайте відповіді на запитання.
14 квітня, четвер
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Уважно послухайте вірш Вадима Скомаровського "З чого починається весна"
______________________________________
13 квітня, середа
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ysw-eksp-syd
2. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
3. Опрацюйте текст (с.137).
4. Складіть сенкан до слова, яке може бути заголовком цього розділу.________________________________
11 квітня, понеділок
1. Послухайте фінську народну казку "Біднякова ріпа".
2.Складіть і запишіть 5 питань на основі казки.
3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/4890558
______________________________________________
7 квітня, четвер
1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Опрацюйте текст.
3. Прослухайте казку і дайте відповіді на запитання.
5 квітня, середа
1. Опрацюйте текст.
2. Підготуйте стислий переказ казки, яку написав Ганс Крістіан Андерсен (на Ваш вибір).
___________________________________________
4 квітня, понеділок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/rme-bdny-dci
_______________________________________________
1 квітня п'ятниця
1. Виконайте тестову роботу -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1442812
_____________________________________________________
31 березня, четвер
1. Опрацюйте відео.
2. Відскануйте QR-код та подивіться буктрейлер, створений до казки "Мауглі".
3. Спробуйте разом із дорослими створити буктрейлер до своєї улюбленої книжки.
______________________________________________________
29 березня, вівторок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/rkw-cymt-ogj
2. Дивіться відео, у ньому є танці! Бадьорий і смішний Сашко Дерманський дуже цікаво розповідає історії. Наприклад, що буде після зустрічі з Чугайстром, хто таке Чудове Чудовисько.
28 березня, понеділок
1. Прочитайте текст.
2. Послухайте п'єсу-казку Наталі Осипчук "Стрімкий, як вітер"
3. Дайте відповіді на запитання (усно).
________________________________________
24 березня, четвер
1. Прочитайте слова. Намагайтеся не допускати помилок та дотримуйтеся заданої швидкості.
2. Прочитайте ( с.126-133) або прослухайте п'єсу-казку "Обережно, Незнайомець!"
3. Дайте відповіді на запитання.
_______________________________________23 березня, середа
1. Прочитайте слова. Якщо робите помилки, то спробуйте прочитати ще. Поступово збільшуйте швидкість відтворення.
3. Підготуйте повідомлення про особливості п'єси-казки як жанру.
_______________________________________
21 березня, понеділок
1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gho-zgqp-sfk
2. Прочитайте слова мовчки, а вголос називайте тільки колір, яким написано це слово.
3. Пропоную для вашої уваги це відео із твором української авторки Галини Гузовської-Корицької "Лисичка-комерсантка".
Про що, на вашу думку, піде мова у казці з такою назвою?
4. Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.
17 березня, четвер
1. Подивіться відеозапис прощання Мауглі з джунглями.
2. Складіть «анкету» головного героя казки Р.Кіплінга "Мауглі".
Ім’я |
Мауглі |
Батьки |
|
Місце проживання |
|
Заняття |
|
Друзі |
|
Вороги |
|
Фізичний стан |
|
3. Підберіть до персонажів притаманні їм риси характеру. Пари запишіть у зошит.
Мати Вовчиця розумТабакі мудрість
Шер-Хан законослухняний
Акела добро
Багіра сміливість
Балу незалежність
16 березня, середа
1. Прочитайте статтю про письменника.
2. Прослухайте скорочену казкову повість Редьярда Кіплінга "Мауглі"
3. Дайте відповідіна запитання.
4. Підготуйте усну розповідь про письменника. ________________________________________________________15 березня, вівторок
1. Перегляньте відео. Ще раз пригадайте інформацію про байки та відомого байкаря.
2. Виконайте тестову роботу -
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1113527
___________________________________________________________
14 березня, понеділок
1. Перегляньте відео та пригадайте, що таке байка.
2. Послухайте байку Леоніда Глібова "Зозуля і Півень".
3. Виконайте завдання.
_____________________________________________________________
10 березня, четвер
1. Уважно прочитайте слова з відповідною швидкістю.
2. Послухайте уривок із захоплюючої повісті Сашка Дерманського "Чудове чудовисько".
3. Виконайте письмово завдання.- Запишіть назву твору та його автора.
- Запишіть нові слова, почуті в тексті.
- Що найбільше сподобалося?
- Складіть і запишіть 3 запитання до прослуханого тексту.
________________________________________________________________
9 березня. середа
1. Складіть сенкан до слова "КАЗКА".
2. Прослухайте казку.
___________________________________________________________________
10 лютого, четвер
1. Прочитайте перевернутий текст.
2. Робота з таблицею Шульте.
Перед початком роботи з таблицею погляд фіксуйте в її центрі і більше не зрушуйте. Знаходити числа потрібно в зростаючому порядку від 1 до 25, без пропусків, з максимальною швидкістю. Дуже важливо уникати пересувань погляду з центру і шукати числа тільки периферійним зором.
3. Уважно перегляньте відео. Ознайомтеся з життям ітворчістю Лесі Українки.
4. Робота з підручником.
С.104, опрацюйте текст та підготуйте розповідь про Лесю Українку.
___________________________________________________________
09лютого,середа
1. Виконайте тестове завдання.
Код доступу 2675197 або https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2675197
2. Прослухайте вірш "Дрімають села", Івана Франка.
3. Виразно прочитайте вірш, с. 103 підручника. Дайте відповіді на питання після вірша.
_____________________________________________________________
07 лютого, понеділок
1. Виконайте завдання - https://learningapps.org/17180320
2. Прослухайте вірш Івана Франка."Дивувалась зима",
3. Робота з підручником.
С. 102 , повчіться декламувати цей вірш.
Складіть і запишіть сенкан до цього вірша.
________________________________________________________________________________
03 лютого, четвер
1. Прочитайте слова мовчки, а вголос називайте лише колір, яким написано це слово.
2. Подивітья відео і ознайомтесь з цікавими фактами з життя Івана Франка.
Немає коментарів:
Дописати коментар