ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

1 червня, середа

1.  Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2.  Виконайте завдання.

3. Складіть сенкан до слова ЧИТАННЯ.

_________________________________

30 травня, понеділок

1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Послухайте вірш Надії Кир'ян "Жар-пташка".

3. Дайте відповіді на запитання.
____________________________________

26 травня, четвер

1. Виконайте тестову роботу - https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5979410

2. Складіть і запишіть  план казки Лесі Мовчун "Арфа для павучка".

_____________________________________

25 травня, середа

1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Опрацюйте відео.

 Прочитайте твір Лесі Мовчун " Арфадля павучка"та виконайте завдання.

________________________________

24 травня, вівторок

1. Опрацюйте відео. Дайте письмові відповіді на запитання.

_____________________________

23 травня, понеділок

1. Складіть прислів'я.


2. Послухайте вірші Лесі Мовчун. Читає авторю

Леся Мовчун — поет, автор драматичних творів, казок та оповідань для дітей. Як мовознавець укладає академічні і учнівські словники, веде радіо і телепрограми про мовознавство.


3. Підготуйте повідомлення про Лесю Мовчун.

___________________________________

19 травня, четвер

1. Послухайте  вірш Миколи Вінграновського " Сама собою річка ця тече.."

Складіть і запишіть 3 запитання.

2. Виконайте завдання ( с.148).  Придумані назви до репродукцій картин запишіть у зошит.

3. Складіть сенкан до слова Новинкар.

_________________________________

18 травня, середа

1. Переглядаючи відео прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Послухайте вірш Степана Пушика "Новинкар"

3. Виконайте завдання (письмово).
______________________________

16 травня, понеділок

1. Послухайте поетичний твір українського автора Анатолія Костецького" Мрія".

2. Опрацюйте текст ( с.145) 

3. Складіть  хмаринку слів  до теми розділу. Запишіть у  зошит.

4. Доберіть рими  до слів.

___________________________________

12 травня, четвер

1. Відновіть вірш вставивши потрібні слова(рими).



2. Виконайте тестову роботу -  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5231568

_____________________________________

11 травня, середа

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Послухайте народну притчу "Сила слова". Дайте відповіді на запитання (усно).

3. Опрацюйте с.144 у підручнику.

_________________________________

5 травня, четвер

1. Перегляньте відео та прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Опрацюйте відео.

3. Складіть  хмаринку слів  до теми уроку.  

Наприклад:

4. Доберіть і запишіть гасло до Всесвітнього  дня  поезії.
__________________________________ 

4 травня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/dgu-fgza-qdg

2. Уважно послухайте вірш.

3. Складіть і запишіть 5 запитань на основі вірша.

4. Дайте відповіді на запитання (усно).

________________________________

3 травня, вівторок

1. Перегляньте відео та виконайте завдання.

___________________________________

28 квітня, четвер

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Опрацюйте текст ( с.141).


3. Прочитайте вірш Дмитра Павличка " Мати" (с.141). 

Складіть та запишіть 3 пари рим до виділених слів.

4. Складіть сенкан до слова  мама

__________________________________

27 квітня, середа

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Уважно послухайте вірш  Андрія Малишка "Дощик".

3. Повправляйтесь  у  виразному  читанні  вірша.  

4. Вивчіть напам'ять  "весняний"  вірш.
____________________________________________

21 квітня, четвер

1. Прочитайте текст у якому приховано нижню частину рядка.

2. Уважно послухайте вірш Миколи Вінграновського "Грім".

3. Повправляйтесь  у  виразному  читанні  вірша.  

3. Випишіть з вірша 5 пар рим.

4. Дайте  відповіді на запитання. (усно)

___________________________________

20 квітня, середа

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю. 

2. Уважно послухайте лічилку.

3. Повправляйтеся  у  виразному  читанні  вірша.  

Підготуйте  розповідь за  малюнком.

____________________________________________

19 квітня, вівторок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/egp-ddhu-mid

2. Перегляньте відео  та ще раз ознайомтеся з життям та творчістю української дитячої письменниці Зірки Мерзатюк.

3. Послухайте казку "Український прапор", яку читає її автор, 
сучасна дитяча письменниця Зірка Мерзатюк.

4. 
_______________________________________

18 квітня, понеділок

1. Прочитайте слова з  відповідною  швидкістю.

2. Уважно  послухайте акровірш Леоніда Глібова "Хто вона?"

3. Дайте  відповіді  на запитання.

4. Вивчіть акровірш напам'ять.
_____________________________________________

14 квітня, четвер

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Уважно  послухайте вірш Вадима Скомаровського "З чого починається  весна"

3. Повправляйтеся  у  виразному  читанні  вірша. 
4. Складіть і запишіть 5 питань на основі вірша.

______________________________________

13 квітня, середа

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/ysw-eksp-syd

2. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

3. Опрацюйте текст (с.137).

4. Складіть сенкан до слова, яке може бути заголовком  цього розділу.

________________________________

11 квітня, понеділок

1. Послухайте фінську народну казку "Біднякова ріпа".

2.Складіть і запишіть 5 питань на основі казки.

3. Виконайте інтерактивну вправу - https://learningapps.org/4890558

______________________________________________

7 квітня, четвер

1. Прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Опрацюйте текст.

3. Прослухайте казку  і дайте відповіді на запитання.
__________________________________________

5 квітня, середа

1. Опрацюйте текст.

2. Підготуйте стислий переказ казки, яку написав Ганс Крістіан Андерсен (на Ваш вибір).

___________________________________________

4 квітня, понеділок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/rme-bdny-dci

_______________________________________________

1 квітня п'ятниця

1. Виконайте тестову роботу - 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1442812

_____________________________________________________

31 березня, четвер

1. Опрацюйте відео.

2. Відскануйте QR-код та подивіться буктрейлер, створений до казки "Мауглі".

3. Спробуйте разом із  дорослими  створити  буктрейлер до своєї улюбленої  книжки.

______________________________________________________

29 березня, вівторок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/rkw-cymt-ogj

2. Дивіться відео, у ньому є танці! Бадьорий і смішний Сашко Дерманський  дуже цікаво розповідає історії. Наприклад, що буде після  зустрічі з Чугайстром, хто таке Чудове Чудовисько.

2.Послухайте уривок казки Сашка Дерманського "Чудове Чудовисько". 
Прочитайте самостійно продовження казки.
________________________________________

28 березня, понеділок

1. Прочитайте текст.

2. Послухайте п'єсу-казку Наталі Осипчук "Стрімкий, як вітер"

3. Дайте відповіді на запитання (усно).




________________________________________

24 березня, четвер

1. Прочитайте слова. Намагайтеся не допускати помилок та дотримуйтеся заданої швидкості. 

2. Прочитайте ( с.126-133) або прослухайте п'єсу-казку "Обережно, Незнайомець!"

3. Дайте відповіді на запитання.

_______________________________________

23 березня, середа

1. Прочитайте слова. Якщо робите помилки, то спробуйте прочитати ще. Поступово збільшуйте швидкість відтворення.

2. Прочитайте статтю.

3. Підготуйте повідомлення про особливості п'єси-казки як жанру. 

_______________________________________

21 березня, понеділок

1. Посилання на зустріч - https://meet.google.com/gho-zgqp-sfk

2. Прочитайте слова мовчки, а вголос називайте тільки колір, яким написано це слово.

3. Пропоную для вашої  уваги це відео із твором української  авторки Галини Гузовської-Корицької "Лисичка-комерсантка".

Про що, на вашу думку, піде мова у казці з такою   назвою?

4. Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.

____________________________________________________

17 березня, четвер

1. Подивіться відеозапис прощання  Мауглі  з  джунглями.

2.  Складіть «анкету» головного героя казки  Р.Кіплінга  "Мауглі".

Ім’я

Мауглі

Батьки


Місце проживання


Заняття


Друзі


Вороги


Фізичний стан


3. Підберіть до персонажів притаманні  їм риси  характеру. Пари запишіть у зошит.

  Мати Вовчиця                    розум
  Табакі                                 мудрість
  Шер-Хан                            законослухняний
  Акела                                  добро 
  Багіра                                  сміливість
  Балу                                     незалежність                          
  Мауглі                                зажерливість

4. Складіть сенкан до образу Балу.
______________________________________________________

16 березня, середа

1. Прочитайте статтю про письменника.

2. Прослухайте скорочену казкову повість Редьярда Кіплінга "Мауглі" 

3. Дайте відповідіна запитання.

4. Підготуйте усну розповідь про письменника. ________________________________________________________

15 березня, вівторок

1. Перегляньте відео. Ще раз пригадайте інформацію про байки та відомого байкаря.


2. Виконайте тестову роботу - 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1113527

___________________________________________________________

14 березня, понеділок

1. Перегляньте відео та пригадайте, що таке байка.

2. Послухайте байку Леоніда  Глібова "Зозуля і Півень".


3. Виконайте завдання.



_____________________________________________________________

10 березня, четвер

1. Уважно прочитайте слова з відповідною швидкістю.

2. Послухайте уривок із захоплюючої повісті Сашка Дерманського "Чудове чудовисько".

3. Виконайте письмово завдання.

  • Запишіть назву твору та його автора.
  • Запишіть нові слова, почуті в тексті.
  • Що найбільше сподобалося? 
  • Складіть і запишіть 3 запитання до прослуханого тексту.

________________________________________________________________

9 березня. середа

1. Складіть сенкан до слова "КАЗКА".

2. Прослухайте казку.


___________________________________________________________________

 10 лютого, четвер

1. Прочитайте перевернутий текст.

2. Робота з таблицею Шульте. 

Перед початком роботи з таблицею погляд фіксуйте в її центрі і більше не зрушуйте. Знаходити числа потрібно в зростаючому порядку від 1 до 25, без пропусків, з максимальною швидкістю. Дуже важливо уникати пересувань погляду з центру і шукати числа тільки периферійним зором.

3. Уважно перегляньте відео. Ознайомтеся з життям ітворчістю Лесі Українки.

4. Робота з підручником.

С.104, опрацюйте текст та підготуйте розповідь про Лесю Українку.

___________________________________________________________

09лютого,середа

1. Виконайте тестове завдання.

Код доступу 2675197  або  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2675197

2. Прослухайте вірш "Дрімають села", Івана Франка. 

3. Виразно прочитайте вірш, с. 103 підручника. Дайте відповіді на питання після вірша.

ВИВЧІТЬ ВІРШ НАПАМ'ЯТЬ. 

_____________________________________________________________

07 лютого, понеділок

1. Виконайте завдання - https://learningapps.org/17180320

2. Прослухайте вірш Івана Франка."Дивувалась зима",  

3. Робота з підручником.

С. 102 , повчіться декламувати цей вірш. 

Складіть  і запишіть  сенкан до цього вірша.

________________________________________________________________________________

03 лютого, четвер

1. Прочитайте слова мовчки, а вголос називайте лише колір, яким написано це слово.

2.  Подивітья відео і ознайомтесь з цікавими фактами з життя Івана Франка.

3. Робота з підручником.
Опрацюйте текст ( с.101) та підготуйте розповідь про Івана Франка. 
Під час роботи  можете використовувати сайт, який носить назву:  Франко: наживоhttps://frankolive.wordpress.com/




Немає коментарів:

Дописати коментар